Re: PCI Latency patch for VIA chipsets

Autor: Pawel (fazilog_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 11:39:45 MET DST

heh, mam pytanie do uzytkownikow tegoz patcha... mam FIC VA503+ czyli mvp3
i pytanie jest takie, nie widze raczej problemow - no moze czasem przy
mocnym obciazeniu procka, piszac cos na icq jeszcze, gdze ydobywa sie glos
przy kazdym wcisnieciu klawisza, nastepuje zwis kompa na jakies 10-15
sekund, i nastepnie dalej jest ok, karta to sblaster 128 pci, czy to moze
byc wlasnie przyczyna braku tego patcha czy po prostu mocnego obciazenia
kompa (masa otworzonych naraz programikow, ktore nieraz na moment zabieraja
caly czas procesora jak DC czy edonkey), komputer po takim zwisie wraca do
normalenj pracy, wszystko co pisze trafia do bufora wiec nie trace tego co
pisalem, ale takie zwisy przez pisanie na icq wlasnie wiaze z sb128 bo
chodzi tutaj chyba wlasnie o wydobywajacy sie dzwiek wave'a (stukot
klawiatury :) ) wydawany przez sb128 przy pisaniu w icq - troche namotalem
ale mam nadzieje, ze ktos to zrozumie :)

pozdrawiam
pawel