Re: cooler Cooler Master CHHCL61 pytanie

Autor: Shrek (lskorupk_nospam_at_wp.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 10:00:24 MET DST

Dnia 03 wrz 2002, Witold Władysław Wojciech Wilk
<maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl> zapodal(a):

> 58 przy dużym naciążeniu to mój celeron 400 bez wiatraka osiaga. to
> jest jeszcze szczególnie dla amd dość bezpieczna temperatura. gorzej
> przy 70 i wzwyż, to już może nie być dla amd super hiper, najwyżej
> tylko 6 lat ;^)

Moj celek ma wiatraczek taki ze go nieslychac. A nie ryzykowalbym
nagrzewania athlonika do 70 st. Nie ze wzgledu na procek ale cala obudowa
sie grzeje, dyski, grafika. A i tak najbardziej to IBM halasowal. Ciekawe
czy zgodza sie na serwisie wymienic na barracude?

> może gdzieś rezonans. jak nie to jedynie odczepić zasilanie tego
> malca i wpiąć duże 80x80mm ustawone na 7V co by na tą grafę wiało.
> może to i nawet lepsze chłodzenie by było :^)

Nie to szum powietrza. Karta gf3 ti200 gainwarda i mocno dopalona wiec na
razie zostawie tak jak jest. Nawiasem mowiac ten ich coolerek fajnie
wyglada ale mogli dac troszke wiekszy. Pewnie cos pokabinuje, napiecie
zmniejsze i zobacze, a wiatak dodatkowy na 5V to swoja droga i bedzie
pewnie dobrze.

> ie tych sztuk miałeś? bo mi z takich może 7-8 tylko jedna chodziłą
> całkiem porpawnie, tzw. nie wisiała po nocy cpu stabtest. ten model
> mnie wtedy zachwycił, bo to był pierwszy ecs jaki poleciłem. kolejne
> spowodowały, że uważam tego producneta za chłam totalny. po co mi lpt
> i com na płycie jeśli ich właczenie neguje stabilność? albo po jakie
> licho 5 gniazd pci z których ziałają góra 3, najczęściej 2? albo ja
> na takie płyty trafiam, albo...

k7VZA to jedna swoja. Ale potem wszystkie kompy skladalem na ecs. Mialem
problem z jednym k7s5a bo nie dzialal na 133 ale wymienilem i bez poblemu.
razem 6 albo 7 kompow na ecs odpukac dzialaja. Na VZA uzywam 2 pci na
sieciowki i agp i jednego dima i jest ok. Czasem sie wieszala ale to chyba
wina dysku bo swiecila sie caly czas dioda od hdd a jak poszedl na servis
to z jakims starym na razie dziala. Moze Ty miales pecha, moze ja
szczescie.

> true, true... chociaż to jeszcze zależy do czego. jak potrzebuje
> komputera "ot tak" to można lepiej teraz durona wolnego, a potem
> zapakować bodajże 2500+ lub coś w tym stylu...

Zmienileam z Atlona 1.2. Tamtem poszedl do brata.

Pozdrawiam shrek.