Re: cooler Cooler Master CHHCL61 pytanie

Autor: Witold Władysław Wojciech Wilk (maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Tue 03 Sep 2002 - 22:19:51 MET DST

Shrek do pl.comp.pecet napisał(a):

> Jak chcesz cichy to ja mam titana za 40 zl skrecony na 7V. Cichutko tanio
> 48 w idle do 58 stress. Niby troche cieplo ale to procek jest dla mnie a
> nie ja dla niego najwyzej przezyje tylko 6 lat:).

58 przy dużym naciążeniu to mój celeron 400 bez wiatraka osiaga. to jest
jeszcze szczególnie dla amd dość bezpieczna temperatura. gorzej przy 70
i wzwyż, to już może nie być dla amd super hiper, najwyżej tylko 6 lat
;^)

> Ale wczoraj kupilem
> sobie nowa grafike i ona bardziej halasuje. Juz zastanawiam sie co
> zrobic:(

może gdzieś rezonans. jak nie to jedynie odczepić zasilanie tego malca i
wpiąć duże 80x80mm ustawone na 7V co by na tą grafę wiało. może to i
nawet lepsze chłodzenie by było :^)

> ecs k7vza

ie tych sztuk miałeś? bo mi z takich może 7-8 tylko jedna chodziłą
całkiem porpawnie, tzw. nie wisiała po nocy cpu stabtest. ten model mnie
wtedy zachwycił, bo to był pierwszy ecs jaki poleciłem. kolejne
spowodowały, że uważam tego producneta za chłam totalny. po co mi lpt i
com na płycie jeśli ich właczenie neguje stabilność? albo po jakie licho
5 gniazd pci z których ziałają góra 3, najczęściej 2? albo ja na takie
płyty trafiam, albo...

> tak samo

true, true... chociaż to jeszcze zależy do czego. jak potrzebuje
komputera "ot tak" to można lepiej teraz durona wolnego, a potem
zapakować bodajże 2500+ lub coś w tym stylu...

--
|_Witold_W._W._Wilk_<maniack_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>_|
|_______________________ICQ#65665716_GG#3211630_(+48(0)322270471)_|