Re: sklep.komputronik.pl - warto?

Autor: Witold Władysław Wojciech Wilk (maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Tue 03 Sep 2002 - 20:56:31 MET DST


Artur do pl.comp.pecet napisał(a):
> a moj walniety dysk IBM trzymali w serwisie ponad miesiac!! :( i wiem,ze to nie
> jest odosobniona sprawa

nie jest odosobniona sprawa, miałem tak z koncentratorem dlink drh9tc.
niestety czekałem prawie miesiąc. dostałem nowy dopiero jak w końcu
dostali dostawę od dystrybutora, więc winę ponosi dystrybutor od którego
biorą racze. tak czy siak, podoba mi się sposób załatwienia reklamacji.
dzwonisz do servisco, zamawiasz kuriera na ich koszt, urier podjeżdża,
bierze w paczku i na koszt adresata. milutko, po prostu... no wiesz. w
porównaniu z pocztą polską to to jest super. może nie są tanim sklepem,
ale na servisco trochę schodzić musi... :^)

-- 
|_Witold_W._W._Wilk_<maniack_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>_|
|_______________________ICQ#65665716_GG#3211630_(+48(0)322270471)_|
|_GIT d- s+:- a--- C++ UL++++ P+ L+++ !E W N+++ o? K? !w O? !M V?_|
|__PS+ PE+++ Y+ PGP !t 5? !X R+ !tv b++++ DI? D+++ G e- !h r- y++_|


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 01:27:16 MET DST