Re: Gwarancja na zaplombowany komputer - a prawo do rozbudowy komputera.

Autor: Jacek (golfmaster_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 21:04:39 MET DST

Kaizen wrote:

> Pięknego dnia Mon, 30 Sep 2002 18:28:02 +0200, Jacek
> <golfmaster_at_poczta.onet.pl> zakodował:

> To teraz płacz.

> Są zgodne i ciesz się, że w ogóle dostałeś gwarancję.
> Z mojej strony EOT, chyba, że podasz wreszcie jakieś przepisy
> popierające Twoją powyższą tezę.

Przeciez wyraznie wskazalem, ze umieszczanie przez gwarantaq "grozby" w
tresci warunkow gwarancji narusza co najmniej rownosc stron.

Czemu sugerujesz ze ktorykolwiek klient dobrowolnie przyjmuje warunki
gwarancji pod warunkiem wykluczajacym stanowiacym bezprawna grozbe ?
Chcesz powiedziec, ze "grozba" moze byc prawnie dopuszczalnym
postanowieniem w warunkach gwarancji ?

Jacek