Re: Konflik: COMBO - CD-ROM znikaja literki dyskow !!! Pomocy !!!

Autor: rkowalcz (rkowalcz_at_wp.pl)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 19:20:03 MET DST

Mój znajomy miał ten problem.
Przyczyna znikania napędów to błąd BIOSU v.3.3 . Znikają CD na drugiej
taśmie (Secondary), gdy masz włączoną w BIOS-ie opcje CRITICAL TEMP CPU. Po
wyłączeniu tej opcji napędy się pojawiły.
Po wgraniu BIOS-u płyty v 3.4 jest OK, temperatura CPU w biosie enable i
czytnik JEST.

Aby mieć włączoną tą opcje trzeba wgrać BIOS w wersji 3.4 i nie powinno być
już problemów. Jest też BIOS 3.5 lub wyższy, ale one są mało stabilne (nie
sprawdzałem, ale czytałem - spada stabilność kompa).