Konflik: COMBO - CD-ROM znikaja literki dyskow !!! Pomocy !!!

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 12:46:20 MET DST

Mam problem,

Wujo kupil sobie dodatkowy naped optyczny COMBO LG GCC-4120B (Nagrywarka i
DVD w jednym), do istniejacego juz napedu CD-ROM Lg 48x. Wszystko na plycie
MSI K7T266 PRO2 i pod systemem Windows (dysk twardy Segate na osobnej tasmie
jako MASTER a na drugiej wolnej tasmie 2 napedy - CD-rom jako MASTER i
COMBO jako SLAVE). Windows wykryl wszystkie napedy bezblednie i przydzielil
im wlasciwe im literki. Cyrki zaczely sie gdy sformatowalismy partycje i
zainstalowalismy Windows od nowa. Na poczatku zaraz po zainstalowaniu
Windows pokazywal 2 optyczne napedy tak jak wczesniej ale gdy uruchomilem
instalatora CD sterownikow od plyty po zainstalowaniu partii driverow VIA
4.1 , AGP i EIDE w komplecie, po restarcie napedy optyczne znikly !! pomimo
ze drivery od plyty byly niezbedne i prawidlowe cos sie zmienilo.
Sprawdzalem w Biosie i tam wykrywane byly automatycznie wszystkie napedy
nawet DVD pod wlasna nazwa, przy restarcie komputera i zaladowaniu systemu z
dyskietki rozruchowej Windows ME, w "Dosie" widziane byly oba napedy.
Probowalem dodac w systemie recznie napedy optyczne ale system ich nie
widzial i nie potrafil zainstalowac sterownika poniewaz nie byl w stanie go
wykryc. Nie wiem o co chodzi czemu te napedy nie chca dzialac razem, nawet
podlaczalem je odzielnie tzn
 naped COMBO jako SLAVE laczylem na jednej tasmie z Dyskiem a CD-ROM
laczylem odzielnie na osobnej tasmie jako MASTER ale w tedy widoczny byl
tylko w Windowsie Naped COMBO a CD-ROMu nie bylo.

Moze ktos poradzi mi co mam zrobic bo musze wieczorem to skonczyc a nie chce
dac za wygrana.

ps. czy konfiguracja: Dysk Twardy i CD-ROM beda mialy wplyw na osiagi
systemu ? czy CD-ROM moze spowodowac wolniejsze transfery Dysku twardego ?

Pozdrawiam