Jaki notbook do 4000 PLN?

Autor: Prusak (prusy_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 18:59:25 MET DST

Witam wszystkich
Muszę kupić notbook. Mam na to ok. 4000 PLN. Co poradzicie. Byłem na stronie
Komputronika i tam znalazłem kilka notbooków, które warunki cenowe
spełniają, ale nic nie wiem o nich nic więcej, co na stronie jest napisane.
Jak sprawują się, co z ich zawodnością, jak z łatwością instalacji systemów
itp.?

Są to notbooki GEO-PC i Aktina. Oba na celeronach lub P-3 (500 MHz). Aktiny
z wyświetlaczem 12,1", a GEO-PC z 14,1". Reszta podobnie. Aktina nie posiada
stacji dyskietek, w GEO nic nie napisano - czy ma i jeżeli nie ma to ile
kosztuje dokupić.
Do czego będzie potrzebne? Raczej do pisania, trochę grafiki, ale nie jakieś
dzieła artystyczne. Używać go będzie nauczycielka do pracy.
Dlaczego notbook? Ma taki system pracy, że komputer stacjonarny raczej jej
nie odpowiada. Zbyt dużo papierów musi mieć rozłożonych w koło, by to
wszystko pomieściło się na biurku. No i oczywiście musi być mobilne, by
można było z nim usiąść gdziekolwiek i pisać.

Tak więc proszę doradźcie - co kupić. Może znacie jakieś inne firmy, które
oferują tańsze notbooki.
Dziękuję i pozdrawiam
Prusak