Re: Drukarka Lexmark Z-45

Autor: ufty (ufty_at_tenbit.pl)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 15:35:15 MET DST

<zdjw_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Witam !
>
> Co sadzicie o drukarce Lexmark Z-45 ? Czytalem, ze jest to jakas starsza
> kontrukcja ale odmlodzona. W testach PC World Computer wypadla jako
najbardziej
> oplacalny zakup. A co Wy praktycy o tym sadzicie ? Prosze rowniez o
ewentualne
> sugestie na temat zakupu drukarki za okolo 400 zl.
>
> Pozdrawiam. Zbyszek
>
> --

osobiście jestem użytkownikiem tej drukarki i nie narzekam. Można mieć co
prawda zastrzeżenia do ceny nywch tuszy ze względu na wbudowane w nie
głowice drukujące ale z drugiej strony można nabyć zestawy napełniające za
30zł i umiejętnie je wykorzystując można tych samych pojemników z tuszem
użyć nawet kilkakrotnie. Ja osobiście ją polecam.

ufty