Re: Drukarka Lexmark Z-45

Autor: Górnik (Górnik_at_kopalnia.cominvalid)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 13:53:22 MET DST

Po wielu godzinach ciężkiej pracy Górnik wykopał post
news:3355.00000e98.3d9807ef_at_newsgate.onet.pl w którym napisał(a):

> Co sadzicie o drukarce Lexmark Z-45 ? Czytalem, ze jest to jakas
> starsza kontrukcja ale odmlodzona. W testach PC World Computer
> wypadla jako najbardziej oplacalny zakup. A co Wy praktycy o tym
> sadzicie ? Prosze rowniez o ewentualne sugestie na temat zakupu
> drukarki za okolo 400 zl.

Cala seria Zx5 jest nastepca serii Zx3. Bez rewolucyjnych zmiam - po
prostu bardzo dobre jest nadal barzo dobre.

Co do sensu kupowania drukarki za 400 zamiast 200 sie nie wypowiem bo
nie ma dla mnie znaczenia szybsze drukowanie strony o 2 sekundy czy
mozliwa wyzsza rozdzielczosc gdy i tak wiekszosc ludzi drukuje przede
wszystkim na zwyklym papierze i normalnie a wiec 600x600.

--
Górnik