Re: Cicha obudowa.

Autor: oVo (ovo_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 14:27:21 MET DST

On Mon, 30 Sep 2002 12:37:02 +0200, "<< Misza >>"
<miszaa1_at_poczta.onet.pl> wrote:

>A tak na końcu: czy Chieftec jest wart swej ceny ? Czy na prawdę chodzi
>cichutko ?
>Pzdr. Miszaa

Jak dostaniesz z tym wiatrakiem co ja mam a wszystko na to wskazuje bo
u producenta zasilaczy na zdjeciach widac ze wszystkie zasilacze sa z
tymi wiatrakami to bedzie cichutka dopoki sie mocno nie nagrzeje.
A wykonanie obudowy jest rewelacyjne, przynajmniej w moim big tower
mozna wszystko zdemontowac, zamontowac inaczej, kupa miejsca,
optycznie estetyczna i w ogole zlego slowa na nia powiedziec nie moge.
I porzadnie polakierowana a z ModeComa to mi lakier zlazl jak
czyscilem blache przed naklejeniem korka w srodku.

Najlepsza rekomendacja: we wszystkich sklepach komputerowych w
Niemczech sprzedaje sie te obudowy albo tylko te obudowy.
I u nas sprzedaje sie te same a nie badziewie produkowane specjalnie
na nasz rynek.

Pozdrawiam

oVo