Re: Czy wymiana karty graficznej coś da?

Autor: ROLNIK (bijej_at_poczta.fm)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 09:22:22 MET DST

No wiecie, montor to właśnie zakupiłem niedawno LG 915FT plus i bardzo sobie
chwale. Generalnie jak na to budowa komputera pozwala poszczególne
podzespoły wymieniam etapami. Istnieje możliwość w wyniku pewnych kombinacji
typu; biore 3x Radeon 9700 w USA po 200USD, myśle, że dwie sztuki po
1000-1100 PLN szybko pójda i jedna mi zostanie, natomiast jeśli chodzi o
procka z płytą główną to znajomy, który składa komputery i często kupuje
sprzęt za jego pośrednictwem radzi, aby poczekać do początku przyszłego
roku na Hammera, wtedy już za rozsądne pieniądze.
Ja wiem że można grać i w niższych rozdzielczościach, ale w wyższych świat
jest ładniejszy, nieprawdaż?

Bartek