Czy wymiana karty graficznej coś da?

Autor: ROLNIK (bijej_at_poczta.fm)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 21:20:36 MET DST

Mam komputer;
AMD 600
512SDRAM
Radeon 7200
itd

Bezproblemowo mogłem przez długi czas wszytkie gierki odpalać i wszystko
płynnie chodziło. No ale czas płynie... i ostatnio coraz częściej mój sprzęt
się przycina i skacze-gubi płynność,np. GTA3 ale nawet MOHAA na maxa
ustawione wszelkie detale 1600x1200 potrafi skakać.
Moje pytanie jest następujące;
Czy sama wymiana karty graficznej na Radeona 9700 da znaczącą poprawe, czy
trzeba juz myśleć i o wymianie procka/płyty/DDR?

Bartek