Re: pewne zasilacze ATX'owe?!

Autor: TheEgde (egde_at_kki.net.pl)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 23:21:18 MET DST

dlatego napisalem ze 99,99 a nie 100% :-)

> po prostu kupuj zasilacze z odpowiednimi ukladami zabezpieczajacymi - w
> razie przepiecia itp zasialcz zostaje wylaczony automatycznie - czyli moze
> sie spalic sam ale nie spali reszty sprzetu (przynajmniej nie powinien)

i o to wlasnie mi chodzi, w koncu zasilacz to tylko kilka % ceny calego komp'a
teraz tylko pytanie gdzie takie dobre znalezc no i zeby nie kosztowaly jednak
wiecej niz polowa komputera:)
i czy jesli sie kupi osobno - bedzie pasowal do zwyklej taniej obudowy - czy or
razu z nowa "skrzynka" kupić?

> takie zasialcze mozna rozpoznac na 1 rzut oka (a raczej na wage) - sa
> standardowo 2x lub nawet 3x ciezsze niz typowy Codegen czy inny badziew -
> oczywiscie poleganie tylko "na wadze" nie jest najlepsze -

czyli moj jest raczej kiepski - wydaje sie ze wazy tylko co sama blacha z ktorej
jest zrobiony:)

> trzeba jeszcze
> poczytac co nieco na stronie producenta i zasiegnac jezyka np na grupie
> dyskusyjnej - skoro sam stweirdziles ze juz tentemat byl tu poruszany to
> wystarczy przegladnac archiwum i masz z glowy

temat byl poruszany ale nie zauwazylem albo nie dotarlem do rozwiazania a
jedynie do coraz wiekszej ilosci pytan:)

Dzieki za informacje, ide szukac dobrych - ciezkich zasilaczy,
w ramach zartu to przypomina mi sie ze w firmie mam taki bardzo ciezki ale jest
od AT'ka (286:) - wiec pewnie sie nie nada ;))