Re: pewne zasilacze ATX'owe?!

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 21:52:39 MET DST

> jakie zasilacz kupic zeby miec pewnosc (taka na 99,99% :) ze nie spali

w zyciu pewna jest tylko 1 rzecz - SMIERC ;-)
zasialcz, nawet najlepszy moze sie spalic (lub swirowac) niestety wiem cos o
tym :-(

> sie i przy okazji wszystko co mam w kompie??

po prostu kupuj zasilacze z odpowiednimi ukladami zabezpieczajacymi - w
razie przepiecia itp zasialcz zostaje wylaczony automatycznie - czyli moze
sie spalic sam ale nie spali reszty sprzetu (przynajmniej nie powinien)
takie zasialcze mozna rozpoznac na 1 rzut oka (a raczej na wage) - sa
standardowo 2x lub nawet 3x ciezsze niz typowy Codegen czy inny badziew -
oczywiscie poleganie tylko "na wadze" nie jest najlepsze - trzeba jeszcze
poczytac co nieco na stronie producenta i zasiegnac jezyka np na grupie
dyskusyjnej - skoro sam stweirdziles ze juz tentemat byl tu poruszany to
wystarczy przegladnac archiwum i masz z glowy

pozdrawiam