Re: Pytanie o WAT

Autor: ToM (tomasz6900_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 22:58:55 MET DST

Użytkownik "M.A.N.i" <kczosnyk_at_master.pl> napisał w wiadomości
> To Ja rowniez wiem ze moc jest napisana na zasilaczu.
> Chodzilo mi o konkretne elementy :))

No ale jak chcesz np. okreslic moc pobierana przez plyte glowna ?? Przeciez
płyta zasila takie elementy jak karty, procesor, pamieci. Czyli mozesz miec
co najwyzej miec sume tych mocy, bo sama płyta głowna, oczywiscie cos
pobiera, ale trudno tu mowic o normalnej pracy. Co do CD-ROMow i HDD masz
napisane na nich, tzn. najczeciej podawany jest max. prad.
Procesor pobiera zaleznie od typu od 50 do 120 W. Wiem, ze P4 maja okolo 60
W, AMD maja z reguly wiecej. Mozesz to znalesc napewno na stronie producenta
w dokumentacji technicznej.
Ile pobieraja poszczegole karty z reguly sie nie dowiesz, bo takie dane
nawet nie sa podawane. Ale mozesz zajrzec do specyfikacji.

A tak na koncu z ciekawosci zapytam, po co Ci moce poszczegolnych
podzespolów ??

pozdrawiam
Tomek