nagrywarka.

Autor: Jan (pytacz_at_o2.pl)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 22:35:14 MET DST

Co moze byc przyczyna? Mam nagrywarke Teac CD W58. Wszystko bylo Ok. W sumie
wypaliłem niecałe 100 CD. Teraz okazuje sie że pliki po skopiowaniu sa
uszkodzone, tzn. Nero pokazuje, ze są różneod oryginału, a np. większość
zipów ma błędy. Kiedyś nie miałem zadnych problemów z jakimikolwiek
płytkami. Jednak niedawno zmieniłem sobie płytę główną. Z początku miałem z
nią problem ze sterownikami BusMaster (gdy zaznaczyłem DMA dla CD) to sie
wieszał napęd. Teraz mam DMA wyłączone i czyta płytki bez problemu. czy
wypalanie płytek z uszkodzonymi plikami może mieć związek z płytą główna?