Re: który monitor wybrac'? (19")

Autor: Pawel Ignatowicz (pignatowicz_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 15:27:22 MET DST

Uzytkownik "edwardek" napisal w wiadomosci ...

> ??? w specyfikacji jest plamka 0,24 - czyzby oszukiwali podajac
> tylko szerokosc lub wysokosc plamki?

Pamietaj, ze Samsung podaje wielkosc plamki inaczej niz kazda inna firma. Nie
chce przekrecic, ale chyba kazda firma podaje w "poziomie" a Sasmung w "pionie".
W poziomie jest wieksza niz w pionie - jesli sklamalem to zamien poziom-pion i
bedzie prawda .... :-)

Pozdrawiam

--
Pawel Ignatowicz