Re: Co to za konflikt???

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 14:46:56 MET DST

> Podczas uruchamiania systemu w dosie mam taki komunikat:
> "SB IRQ conflicting with PCI IRQ. Creative SB16 Emulation Driver NOT
> Chcialbym dodac iz w/w komunikat pojawil sie dopiero wowczas jak wstawiono
> mi do kompa karte dzwiekowa SoundBlaster LIVE. Wczesniej mialem karte
> zsynchronizowana na plycie, i nie bylo takiego problemu.
> P.S. Chcialbym dodac iz podczas odtwarzania filmu divx, film mi sie
zawiesza
> i mam "pisk" w glosnikach. Czy ma to wlasnie zwiazek z tym konfliktem?

Problem prawdopodobnie polegał na zainstalowaniu nowej karty i _nie_
wyłączeniu zintegrowanej z płytą główną. Powstał konflikt, który zażegnało
twoje "pogrzebanie w biosie", kiedy to pewnie -celowo lub nie- wyłączyłeś
zintegrowaną dźwiękówkę. Pozostał natomiast driver do niej, zainstalowany w
Windows, który - po uruchomieniu - nie może odnaleźć "swojego" urządzenia.
Poprostu go usuń
pozdro...
sprocket