Co to za konflikt???

Autor: Artur (vanilla2_at_interia.pl)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 12:31:49 MET DST

Podczas uruchamiania systemu w dosie mam taki komunikat:
"SB IRQ conflicting with PCI IRQ. Creative SB16 Emulation Driver NOT
Chcialbym dodac iz w/w komunikat pojawil sie dopiero wowczas jak wstawiono
mi do kompa karte dzwiekowa SoundBlaster LIVE. Wczesniej mialem karte
zsynchronizowana na plycie, i nie bylo takiego problemu.
P.S. Chcialbym dodac iz podczas odtwarzania filmu divx, film mi sie zawiesza
i mam "pisk" w glosnikach. Czy ma to wlasnie zwiazek z tym konfliktem?