Re: drukarki za duzy wybor

Autor: -=Przemek=- (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 12:25:40 MET DST

Użytkownik "Jarek" <nospam.djberg_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> W innym wątku zadałem to samo pytanie jednak nie chcę się bawić w
> napełnianie może więc inny model niż HP 845? Żeby nie było potem
> kłopotu z nabyciem atramentu.

Akurat z nabyciem atramentu, to do HP chyba jest najmniejszy problem.
Niestety jeśli z góry zakładasz, że będziesz wspierał HP i kupował tylko ich
oryginalne głowice, to zabawa najtańsza nie będzie. Jest na całe szczęście
kilka firm sprzedających regenerowane głowice
Napełnianie głowicy to naprawdę nic strasznego (przynajmniej czarnej), a
można zaoszczędzić sporo pieniążków. Tym bardziej, że obecnie można kupić
zestawy do próżniowego (przez dysze chyba) napełniania głowicy - nawet nie
masz się wtedy szans ubrudzić :)
Sam niedawno kupiłem HP845C i sądzę, że za 275zł razem z kabelkiem USB nie
kupiłbym nic lepszego (nowego).
Drukowałem nawet pare obrazków i przyznam, że nie jest to szczyt osiągnięć,
ale jakość jest bardzo przyzwoita (Photo Ret 2). Drukarka jest cicha i jak
do domu całkiem szybka.