Czy padla karta graficzna?

Autor: Maderos (Maderos_at_wp.pl)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 12:27:15 MET DST

Witam. Mam bardzo powazny problem. Otoz podczas przegladania strony
www.benchmark.pl (nie twierdze, ze to ich wina ;-)) na ekranie pojawily mi
sie kolorowe kwadraty i w ogole zawiesil mi sie komp. Twardy reset i to juz
byl koniec. System nie widzi sterow do karty, podczas restaru na ekranie mam
multum literek a i w ogole po ekranie smigaja roznokolorowe paski! Pliz
jesli ktos wie co moze byc przyczyna to prosze o jakas porade.Jesli to
pomoze to grafa GF4 Ti4200 byla krecona na 4400!
Maderos.