Re: Chyba (napewno) zasilacz

Autor: oVo (ovo_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 10:35:07 MET DST

On Sat, 28 Sep 2002 22:28:25 +0200, "Krzysztof Kwasniewicz"
<tasiorsa_at_poczta.fm> wrote:

>Witam :-)
>Chyba ostatnio znów zaczeło mi brakować zasilacza :(((

>Teraz mam obudowę Enlighta z zasilaczem 340W i nie wydala. Co robić? W
>Krakowie w zasadzie same zasilacze są niedostępne o mocy >340W :-(
>Pozdrawiam

Ludzie czasem pozbywaja sie tanio zasilaczy SirTec 360W kupowanych
"przymusowo" z obudowami Chieftec. To jest kawal porzadnego sprzetu,
tylko jest wypchany transformatorkami, ma Passive PFC i przez to
troche "bzyczy" przy duzym obciazeniu. Tanie zasilacze z napisem
330-340W nie umywaja sie do tego sprzetu.
Mozna dostac na Allegro za 200-250PLN. Ja tez od czasu do czasu
sprzedaje jak skladam komus PC w obudowie Chiefteca, zamiast niego
wpycham HuntKey-a jak ktos chce jak najtanszy zestaw albo Enermaxa lub
Fortrona jak chce ekstremalny.

Pozdrawiam

oVo