Chyba (napewno) zasilacz

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Sat 28 Sep 2002 - 22:28:25 MET DST

Witam :-)
Chyba ostatnio znów zaczeło mi brakować zasilacza :(((
Komp:
P4 1,8A_at_2,4
Abit TH7II
256 RIMM
2x HDD Seagate B4 40 GB
SB Live Platinium
2x CD SCSI (Teac, Plextor)
1x CDR SCSI (Teac)
GF3 Ti200 (Gainward)
I to jeszcze chodzi OKi ale...
Jak dopinam trzeci dysk to głowice stukają i dysk nie rusza (ewidentny brak
mocy zasilacza - już to przerabiałem) gdyż odłączam np 2x Cd i wtedy
rusza...
Zasilacz wymieniałem już 4 razy i pomagało na krótko, aż znów coś dołożyłem
do kompa.
Teraz mam obudowę Enlighta z zasilaczem 340W i nie wydala. Co robić? W
Krakowie w zasadzie same zasilacze są niedostępne o mocy >340W :-(
Pozdrawiam

Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm
tasiorsa_at_megapolis.pl