Re: która obudowa enlight

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 03 Sep 2002 - 15:58:39 MET DST

"Greg K" <greg_at_k.com.pl>, wrote in

> Banalne ksztalty i troche koloru - nic mi wiecej nie potrzeba.

A to fakt :)

> Mi sie chce rzygac jak widze obudowy wykrecone na kazda strone (vide
> niektore Modecomy), swiecace i mrygajace, z lustrzanymi odbiciami i
> innymi bajerami.

Dokladnie.

> Zreszta jak ja (7247) zobacze w sklepie i rzeczywiscie bedzie taka
> pokraczna to wezme 7237...

Ma jeden zasdniczy problem, do przedniego panelu przykrecona jest ramka,
ktora tak troche smiesznie wyglada :) Na dodatek rogi te sa szpiczaste i
juz kilka razy zarylem bolesnie kolanem :/ Aha i zeby bok zdjac trzeba
panel czolowy zdjac, dla niektorych to wada dla mnie zaleta.

> Moim idealem jest aluminiowy Chieftec AH 01 SL - prawie ze banalana w
> ksztalcie i cala metalicznie lakierowana :)

A wiem ktory :) Ja tam nie mam zadnych idealow, ma miec dobry zasilacz i
byc funkcjonalna. Mialem Starego Big Tower AT Adaxa przerobionego na ATX z
zasilaczem Green. Potem ten zasilacz wsadzilem do Zwyklej obudowy Adaxa
(stolik wymienilem i sie Big nie miescil ;) ktora miala nie typowe
mocowanie zailacza i musial robic polaczenie home made :) Zasilacz
niestety padl :( I fartem kupilem ta pokrake ;>

> Ale nie za ta cene, oj nie...

A ile kosztuje? :)

--
Krzysztof Szczepanek