Re: Niestabilna K7S5A - reklamacja ?

Autor: Karol Michalak (orient_at_wytnij_to.icho.edu.pl)
Data: Tue 03 Sep 2002 - 16:09:22 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:

> To nie jest kwestia kompatybilności z Duronami, tylko po prostu
> miałeś pewnie walnięty egzemplarz płyty :)

Tu był przypadek postępującej niekompatybilności ;-))).

Zresztą, prawie rok pracowała bez zarzutu. Więcej powiem. Po
doświadczeniach z płytami na VIA płyta pracowała cudownie. Żadnego
przekładania kart w slotach. Co się nie włożyło to działało z kopa.
Nareszcie się dowiedziałem, że SB128 i SB5.1 Live mają _działającą_
emulację SB16 co na płytach z VIA poza opcjami w sterownikach niczym się
nie chciało objawić. Żadnego cudowania z IDE....

Pozdrawiam

Karol

--
Odpisując, wytnij wstawkę antyspamową w adresie.