Re: BE6-II Raid

Autor: Lsr! (lsr_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 28 Sep 2002 - 18:19:04 MET DST

Dziekuje wszystkim!
To prawdopodobnie sa kondensatory! (te wieksze przy slot1 sa rzeczywiscie
wybrzuszone)
Sam dalbym rade to naprawic ale nie mam takiej lutownnicy -sciezka ktora je
laczy jest u gory, na dole tylko wystaja-boje sie ze nie podolam z taka
lutownica.
40-50zl to rzeczywiscie duzo jak na taka blachostke, dlatego zastanawiam sie
czy nie zanies plyty do normalnego elektronika ktory po prostu potrafi
ladnie je wlutowac..

Koszt kondesatorow to grosze, a robocizna za wlutowanie maxymalnie 12
'walcow' 40zl -przesada;)

Jeszcze raz dziekuje za uswiadomienie mnie w czym tkwi problem.

pozdrawiam
Konrad