problem z drukarka lexmark 3200

Autor: WD (woju_at_rtk.net.pl)
Data: Sat 28 Sep 2002 - 18:14:34 MET DST

kupilem uzywana drukarke na allegro , sprzedajacy twierdzi ze przed
wyslaniem sprawdzal sprzet i wszystko bylo ok , natomiast u mnie po
zainstalowaniu sterownikow i probie wydruku zglasza komunikat : "brak obu
nabojow" , oczywiscie sa one wlozone , jeden jest napelniony , styki
naboj-drukarka przeczyscilem - mam pytanie co moze byc przyczyna tego
problemu i ewentualnie jak go rozwiazac ?