teac cd-w540e

Autor: heiliger (wdyham[_at_)
Data: Sat 28 Sep 2002 - 17:40:49 MET DST

witam,

###
kupilem w koncu to cudo...
w zwiazku z tym mam pytanie: jak tego uwzywac, coby podzialalo jak
najdluzej?

zamierzam nagrywac do 25 plyt tygodniowo, raczej tylko dla siebei i na
dobrych nosnikach (dysan, verbatim, tdk... od biedy moze i platinium)
czesto bedzie to nagrywanie na rw... glownie audio.

dodam ze mam juz bios 1.0f i predkosc ustawiona na x40...
czy da sie zrobic jeszcze cos konkretnego?

###
po drugie: jak skorzystac z dorbrodziejstw "mount rainer"?
slyszalem ze trzeba zformatowac jakos plyte rw, ale nie wiem jak i
czym... nero 5.5.9.9 moze zrobic cos takiego? jak pozniej uzywac tego?

z gory dzieki za informacje...

--
-----|-----|-HeiLiGeR-|-wdyham[maupa]tlen.pl-|-gg:#849684-|-----|-----