Barracuda IV 40 GB..

Autor: Marek Skubela (sqbell_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 28 Sep 2002 - 17:12:03 MET DST

.. padl mi dzisiaj.. Na poczatku spalil mi sie zasilacz
Pojechale wiec do sklepu, kupilem nowy, instaluje go w
komputerze.. dziala, wiatraczek w zasilaczu i na procesorze
sie kreci, grafika dziala.. Pozniej chcialem swoj dysk
podlaczyc, i tu pojawil sie problem.. Po nacisnieciu Power
uslyszalem 'bzzz' z zasilacza, nic sie nie wlaczylo..
Po odlaczeniu dysku wszystko dziala.. przy podlaczaniu
innych dyskow (nie Barracuda) wszystko dziala.. POMOCY!!
czy dysk nadaje sie juz tylko na smietnik.. czy moze
to wina zasilacza (napiecia, natezenia??).

--
Marek Skubela
sqbell_at_poczta.onet.pl