dimmy pc133 a bios/plyta glowna

Autor: Seb666 (seb666_at_wp.pl)
Data: Sat 28 Sep 2002 - 16:39:48 MET DST

mam plyte glowna z chipsetem via apollo pro 100 f-my matsonic model ms7192s
wedlug instrukcji oblsugi obsluguje dimmy 256mb i tak bylo w rzeczywistosci
bez problemow obslugiwala mi dimma 256mb pc133 (obustronnego- z obu stron ko
sci pamieci) ale gdy wlozylem dimma 256mb pc133 jednostronnego plyta widzi g
o tylko jako 128mb! ktos ma jakis pomysl co sie dzieje? czy to wina biosu cz
y tez plyty glownej?
z pewnoscia pamiec nie jest uszkodzona gdyz dziala bez problemow z innymi no
wszymi plytami glownymi.

a i jeszcze jedno mam najnowszy bios jaki jest mozliwy a producent tez jakos
nie odpowiada na mojego maila:(
seb666_at_wp.pl

----
Odbierz sms lub e-mail i zarob:
http://profit.promocja.net/register.php?M=0c0a95d0
Jedyny darmowy serwis aukcyjny 0% prowizji:
http://www.vatera.pl/new/index.php?partner=855
Jedziesz na Kaszuby? Wejdz tutaj:
http://www.kartuzy.of.pl