HP 840C - problem

Autor: Voyt (voyt_p[no_spam)
Data: Sat 28 Sep 2002 - 16:49:11 MET DST

Uzupełniłem sobie czarny tusz i chwile mi drukarka
drukowała. Po jakimś czasie (ok 5 stron ) zaczyna mi
mrugać pomarańczowa dioda ( oznacza, że jej chyba
tuszu brakuje, dioda oznaczona taką kroplą )
Wiecie może co z tym zrobić ?

Raz już tak miałem kiedy jeszcze orginalna
głowica nie była pusta. Zaczeła mrugać ta dioda.
Poszedłem do kumpla ( ma taką samą drukarke),
wsadziłem moją głowice i to samo. Po kilku zamianach
moja zaczeła znowu drukować na mojej głowicy.

Za cholere tego nie rozumie.

W jaki sposób drukarka sprawdza że jej tuszu brakuje ?
W miejscu gdzie głowica parkuje jest troche tuszu.
Mogło się coś zabrudzić przez to, jakiś czujnik ?

Z góry dzięki za odpowiedź

Voyt