Re: BE6-II Raid

Autor: Dariusz Prokop \( Sheriff \) (dprokop_at_wp.pl)
Data: Sat 28 Sep 2002 - 16:26:02 MET DST

Witam.
Posiadam też taką płytę i miałem taki sam problem. Poprstu komp się nie
włączył. Na grupie dyskusyjnej powiedziano mi, że to prawdopodobnie
uszkodzone kondensatory przy Slot I. Jeżeli tak, to powinno być widać
wybrzuszenie tych kondensatorów ( jest to na tych krążkach zamykających
kondensator od góry na których są zrobione krzyżyki ). Ja swoja płytę
oddałem do naprawy ( wysłałem wczoraj ). Koszt naprawy ma wynieść 40 zł +
VAT. Możesz się zorientować na ich stronce i ewentualnie też im ją
dostarczyć. BTW jest to bardzo częsty przypadek w tych płytach.
Pozdrawiam.

Strony firm naprawiających płyty:
http://www.pccenter.pl/ - ja wysłałem właśnie do nich.
http://www.rem.tpnet.pl/jotem/komp.htm