Re: Karta 3d do 700 zl

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 03 Sep 2002 - 15:51:28 MET DST

"R-hi" <archie_at_wikings.pl>, wrote in news:al27cu$dlo$1_at_wikings.pl:

> Gf3Ti 500

LOL
Majac 700zl pchac sie w GF3 :>>

> Powody: Nie jest to sprzet tak STANDARDOWY jak nvidia, na tym wszystko
> na pewno bedzie Ci dzialac, nie bedziesz mial problemu z tv-out,
> niedpracowanymi sterownikami itp.
> Ostatnio widzialem takiego radka w akcji i przez te sterowniki (rozne)
> karta chodzi wolniej niz moje ti200... Sam sprzet jest szybszy ale np
> sprawdzilem na 2 kartach - moja pokrecona na ti500 i radeon. Przy grze
> neverwinter nights - ti500 =/- 60fpsa Radeon =/- 30fps. To wystarczy.

Po pierwsze nie polecam wrzucac wszytskich Radeonow do jednego worka.
Po drugie kosztem maly potkniec z wciaz dopracowywanymi sterownikami mamy
lepszy obraz w grach, podczas pracy oraz na TV-out oraz zblizona
wydajnosc. Dodatkowo mimo mnijszej liczby fps gry na radeonach wydaja sie
plynnijesze oraz minimalna liczba fps jest wieksza.

BTW wlasnych/czyichs problemow z konfiguracja nie zwalaj na ATi.

--
Krzysztof Szczepanek
"Will this shit ever change?"