Re: zwisy kompa;

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sat 28 Sep 2002 - 12:32:49 MET DST

[...]
> czy mam jakos wywalic flasha z systemu? albo cos poprzestawiac w jego
> ustawieniach? driver do karty pochodzi z windows i nazywa sie virge
> (325); zas winda sie nazywa win98fePL i jest po przejsciach;

Tak jak pisałem:
Panel Sterowania->System->Wydajność->Grafika
Przyspieszanie sprzętowe ustaw na minimum.
Możesz też zmienić drivery na firmowe, albo (ostateczność) SVGA.
A wogóle, to zamien to na Trio, pisałem, że Virge są wredne, poza tym w 2D
są niewiele szybsze od Trio 765 V+, a ich akceleracja 3D jest praktycznie
żadna. IMO Virge to shit

pozdro...
sprocket