Re: zwisy kompa;

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 28 Sep 2002 - 12:17:45 MET DST

sprocket napisał:

>IMO - BINGO!
>Jesli nie mozesz malpy wymienic, to na próbe w ustawienaich "wydajnosc"
>wylacz calkowicie akceleracje sprzetowa. Mozesz tez wymienic drivery -

konkretnie wyglada to tak: jak odpalamy allegro.pl to pojawia sie
takie cos na cala szerokosc ekranu:

|-------------------------------------------------------------|
|allegro rejestracja sprzedaj ... |
| -------------------------------- |
| STYl. NAPIS ALLEGRO | reklama we flashu ruchoma | |
| -------------------------------- |
|-------------------------------------------------------------|

i mi sie na virge nie wyswietla ta reklama wcale /mam jedolity kolor
calej duzej ramki/, albo w jej miejscu wyswietla sie bialy prostokacik
i to jest juz totalny zwis /znika wskaznik myszy, dyski staja na tym
co akurat robily, kibord nie odpowiada - twardy reset albo power
down/;

czy mam jakos wywalic flasha z systemu? albo cos poprzestawiac w jego
ustawieniach? driver do karty pochodzi z windows i nazywa sie virge
(325); zas winda sie nazywa win98fePL i jest po przejsciach;

FUT WARNING

FUT:pl.comp.pecet;

pozdrawiam;
adas;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?