Re: Bios... (PYTANIE)

Autor: driver (pluszowy_at_rz.vline.pl)
Data: Sat 28 Sep 2002 - 01:21:09 MET DST

Użytkownik "Flap" <phillemon_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Mam pytanie odnosnie powyzszego problemu i sposobu jego rozwiazania.
> Wszyscy radzicie zmiane FSB na 133MHz. I z tym wiaze sie moje pytanie.
> Mam Athlona1600+XP, jednak pracuje on taj jak u Canossa ze zbyt niska
> czestotliwoscia (zaledwie 1050MHz). Jednak czy zmiana FSB na 133
> (obecnie mam 100MHz) nie pociagnie za soba jakichs konsekwencji dla
> reszty sprzetu, np. pamieci, czy kart PCI? Ewentualnie co jeszcze trzeba
> zmienic w BIOSie, aby bylo bezpiecznie. Po przestawieniu FSB na 110MHz
> [...]

zmiana ze 100 na 133 nic nie uszkodzi dzielnik trzeba ustawić na pamięciach
1:1 (chyba ze sa 200mhz)
nic sie nie stanie ja bym śmiało odrazu ze 166 ustawił, jak bedzie chodził
to git, najwyżej sie nie uruchomi.
mam takiego samego proca via kt266a i fsb 155żaden rekord :(((, gdyby miał
kt333 było by więcej.
procek jest zielony????

pozdrawiam

driver