Re: Bios... (PYTANIE)

Autor: Flap (phillemon_at_interia.pl)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 23:46:50 MET DST

Witam!
Mam pytanie odnosnie powyzszego problemu i sposobu jego rozwiazania.
Wszyscy radzicie zmiane FSB na 133MHz. I z tym wiaze sie moje pytanie.
Mam Athlona1600+XP, jednak pracuje on taj jak u Canossa ze zbyt niska
czestotliwoscia (zaledwie 1050MHz). Jednak czy zmiana FSB na 133
(obecnie mam 100MHz) nie pociagnie za soba jakichs konsekwencji dla
reszty sprzetu, np. pamieci, czy kart PCI? Ewentualnie co jeszcze trzeba
zmienic w BIOSie, aby bylo bezpiecznie. Po przestawieniu FSB na 110MHz
komputer zatrzymuje sie na "NVRAM checking...", czyli prawie zaraz po
odpaleniu i dalej nie rusza. W czym tkwi problem?
Plyta to MSI KT3 Ultra333.
Pozdrawiam,
Flap