Re: napędy LiteOn

Autor: KRiZBi (krizbi_at_ANTYSPAMCUTITpf.pl)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 18:28:54 MET DST

Dnia Thu, 26 Sep 2002 17:30:43 +0200 kimeRb <@kimerb.maupa.wp.pl@> w
wiadomości <ua36pugrhldlrbr33a2vjbj6f0rruejhj1_at_4ax.com> napisał/a:

>potwierdzam,ze czasami Liteon potrafi sie zawiesic pod koniec...
>mialem wersje 24x i nagrywalem roznymi programami
>teraz mam Teac'a i jestem zadowolony :)
Ale my mówimy o nagrywarkach dostępnych obecnie, które są na zupełnie
innych chipsecie. To tak jakby porównywać Skodę Favorit do Fabii :)
A co do zawieszania... no cóż, nie porównój teaca do liteona - nie tak
klasa i nie ta kasa :) niestety widocznie miałeś pecha i trafiłeś na
model z obrzeża krzywej Gaussa jeśli chodzi o jakość wykonania :)

pozdro

--
KRiZBi