Re: policja i piracki program

Autor: Lukasz Jakubowski (lukasz_at_remove_thisin-tra.com.pl)
Data: Tue 03 Sep 2002 - 14:49:08 MET DST

> Na czas wizyty policji zostajesz wyproszony z pomieszczenia w którym
> znajduje się komputer. W firmie BSA najpierw zagląda do serwerowni i zabiera

Moga miec problem, jak serwerownia jest otwierana na odcisk palca, a
prezesa nie ma pod reka bo i tak caly czas gdzies jezdzi.
Mnie w takiej sytuacji mogliby naskoczyc, wolalbym zeby mnie ciagali za
utrudnianie niz stracic dobra prace....

> się za przeglądanie logów;

Nie wiem jakie logi masz na mysli, ale na serwerach uniksowych, przy
klientach Windows autoryzujacych sie poprzez np. sambe, z logow to oni
moga miec malo pozytku.
Co innego np. SMS i jego paczka szpiegow.

Lukasz