Re: Zasilacz (pytanie do bywalcow gieldy na Batorego w Wa-wie)

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 11:15:17 MET DST

Gryf <gryfmz_at_wp.pl> wrote:
> Chieftec 360W za 250zl, ale z tego co mi wiadomo Chieftec do swoich
> obudow pakuje zasilacze HuntKeya.

nieprawda. Chieftec pakuje do swoich obudów swoje własne zasilacze, te
wymienione na http://www.arena-chieftec.de/Accessories/accessories.html
. Np. mój zasilacz (w obudowie TX10W) to Chieftec HPC-340-201 . Jeżeli
gdzieś widziałeś obudowy Chieftec bez zasilaczy albo z innymi
zasilaczami, to najpewnie przekręt sprzedawcy (który chce dwa razy
sprzedać obudowę - raz same blachy, drugi raz sam zasilacz); w ofercie
dystrybutora NIE ma obudów Chieftec bez zasilaczy.

B.