Re: P4VXAD i dzwiek

Autor: Zbigniew Kiszkiel (zkiszkiel_at_bialystok.bsk.vectranet.pl)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 11:16:32 MET DST

przywus wrote:

>czyli to wina płyty głównej, na poprzednim kompie sluchałem muzyki
>bezpośrednio z karty muzycznej, może dokupienie karty pomoże
>pozdrawiam

Bezpośrednio, to znaczy jak? Przez słuchawki, pasywne zestawy głośnikowe
? Obecnie trudno jest spotkać kartę z wbudowanym wzmacniaczem mocy,
zwłaszcza, jeżeli karty są wielokanałowe, a głośniki komputerowe mają
wzmacniacze wbudowane. Rozwiązanie problemu: zestaw elektroakustyczny
("wieża") lub głośniczki ze wzmacniaczem.