Re: Stara p³yta pod Durona

Autor: DyzioS (ddus_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 10:30:56 MET DST

[ciach odpis Luki]
> --
> Pozdrawiam
> Luka

OK za szybko odpisywa³em z OE i da³em na górê. Co do baterii to mówi³, ¿e
wymienia³ i tak nie chcia³ trzymaæ danych - zreszt± mówi³, ¿e od czasu do
czasu dostaje komunikat "CMOS checksum error" st±d podejrzewam przywalone
pamiêci CMOS
Dziêki za odpowied¼ - poproszê go o instrukcjê i procesory tam wymienione
bêdê kupowa³. Swoj± drog± nie wiedzia³em ¿e ten DFI jest tak dobry - mówi³
mi, ¿e wtedy ta p³yta by³a najtañsza z tych dostêpnych p³yt o normalnym
wymiarze ATX (pamiêtacie, ¿e kupowano wtedy dla mniejszych kosztów nawet
microATX! - KT133 w 2000 r by³y drogie - min 550z³) - tylko nie ma
overclockingu.