Re: Stara p³yta pod Durona

Autor: Luka (paranid_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 10:15:17 MET DST

"DyzioS" <ddus_at_priv4.onet.pl> napisal(a) w

> Ale nie odpowiedzieli¶cie na pytanie: da siê tam wsadziæ
> mocny procesor jak 1GHz Athlon wytrzymaj± jej stabilizatory
> - BTW. Ta p³yta jest troszkê uwalona - nie trzyma dobrze
> CMOS pamiêci(zapomina ustawienia).

no coz nie wiem czy 1GHz pojdzie czy nie, jezeli na stronie
producenta pisze ze pojdzie to pojdzie a jak nie to nie, a co do
nietrzymania ustawien to moze bateria na plycie padla ? ja
mialem kiedys ecsa na kt133 i podkreconego durona 600_at_1000 i
jakos to dzialalo wiec plyty "z tamtych lat" dawaly sobie rade z
takimi prockami. w sumie athlon wiecej troche od durona ciagnie
ale bez przesady.
aha i jak odpowiadasz to pisz POD postem

--
		Pozdrawiam
                Luka