Re: Pare pytan o VIA Eden [dlugawe]

Autor: Greg (gk_usenet_at_klebus.com)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 21:58:54 MET DST

Bronek Kozicki wrote:

> a co sadzisz o "szescianach" Shuttle ? Tu masz garsc recenzji
> http://www.tech-report.com/reviews/2001q4/shuttle-sv24/index.x
> http://www.tech-report.com/reviews/2002q3/shuttle-ss40g/index.x
> http://www.tech-report.com/reviews/2002q2/shuttle-ss50/index.x
> http://www.tech-report.com/reviews/2002q3/shuttle-ss51/index.x
>
> ... i ceny http://mojepc.pl/shop/?pid=0/1/53/

Man, way cool!

Dzieki za podpowiedz. Musze jeszcze raz rozwazyc sprzet, bo kubiki
Shuttle BareBone SV24/25 wygladaja zachecajaco. Cenowo tez ujdzie, za
gotowy zestaw VIA Eden + Obudowa + zasilacz zaplacilbym podobnie co za
SV24 + VIA C3 866MHz. No i mozna wlozyc lepszy procesor.

Nie wiem, co z "cichoscia", ale w ww pzegladzie na tech-report autor
wstawil VIA C3 tylko z radiatorem i bylo OK.

Moze orientujesz sie (albo ktos inny), jaki jest sredni pobor mocy przez
SV24+VIA C3 800/866? Tzn jakby sobie taki serwer WWW z Apache spokojnie
serwowal statyczne strony?

-Greg