Re: Pare pytan o VIA Eden [dlugawe]

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 10:40:13 MET DST

Greg wrote:

> [...]
> z tym dosc krucho. Moze ktos bedzie wiedzial / pomoze?
>
> 1. Gotowy system (obudowa/zasilacz + plyta)
>
> Jedyne, co znalazlem, to http://terminal-services.pl (brr, co za nazwa,
> cos jak "ostatnia posluga" :). Maja w ofercie terminal (HDD-less) oparty
> o VIA Eden, ale troche drogo (1149PLN).
>
> Za granica sporo firm oferuje takie systemy. Wolalbym tego jednak nie
> ciagnac przez granice (cla itp).
>
> 2. Plyta glowna
>
> Nie znalazlem wogole plyt VIA Eden EPIA 5000, bezwiatraczkowych 533MHz.
> Szkoda, bo to chyba byloby ciche :) Mam Barracude IV, tez nieslyszalna.

AB www.ab.com.pl jest dystrybutorem VIA Epia. Epia 800 ma wiatraczek ale
tez jest cicha.

> Moze ktos znalazl / kupil taniej? Szukalem na gieldzie w niedziele
> (Stodola), ale na oko nie bylo.

W Gdansku w AB w cenach hurtowych :P

> No, i tu jest problem. Nie moglem znalezc zadnej gotowej obudowy do
> miniITX. Przyjdzie sie chyba zrobic serwer w pudelku po butach :-)

Ja pakowalem do jakis malych obudow mATX, blacha z tylu jest w pudelku z
Epia wiec nei bylo problemow z wyprowadzeniami. Ale z obsadzeniem slotu PCI
byl by problem.

--
Krzysztof Szczepanek
I resist, so I am frreeeeeee!