Re: Kupowanie sprzetu w hurtowniach

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 15:38:56 MET DST

januszek <kezsunaj_at_ktory.mowi.spamerom.nie.irc.pl> wrote in

> tia... to dla tych co ktorych nie sieja bo sami sie i tak rodza...
> potem przychodzisz z reklamacja i... :P

i daje to misiowi z gieldy ktory kupuje takm wlsnie za 10k miesiecznie :P ,
zreszta jakby co to i tak dzwopniedo niego i on mi biesze towar , sam nie
robie takich numeruf , bo chyba przy 10 procach handlowiec by mnie poprosil
o jakis papier :P

> hurtownie sa do zakupow hurtowych.

zgadzam sie , ale nie wszystkie , niektore maja smieszne cenniki i sie
nadaja tylko dla instytucji budszetowych gdzie nikt nie patrzy na ceny

> natomiast osoby ktorym marzy sie zakupy detaliczne w cenie hurtowej
> niech sobie psychologa poszukaja...

albo ina na gielde kupowac w firmie z zoltymi cennikami - goraco polecam ,
MGB pewnie tez :D , chcesz cos z przemytu - wal do nich smialo , cos ci
padnie ? uu masz problem

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod