Re: Więcej RAM, wolniejszy komputer:(

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 15:19:53 MET DST

"Konrad May-Gizynski" <comet_at_n0spam.acn.waw.pl> wrote in

> No wiec pisze, ze jak sie nie ma innego wytlumaczenia, to zawsze mozna
> zwalic na "pcshita" czy swietego Mikolaja, panie szpecu :>

niee, ZLE zaprojektowana PCB jest wytlumaczeniem

przeczytaj 5 razy co napisales a teraz to co cytujesz :

> 64 MB on this chipset is considered "optional"; the motherboard
> manufacturer has to make sure to use an 11-bit tag RAM instead of the
> default 8-bit. The extra 3 bits increase cacheability from 64 MB to
> 512 MB (2^3=8, and 64*8=512)."

TAGRAM - wiesz co to jest ? to jest JEDNA kosc w ktorej sa przechowywane
adresy rejonuf pamieci aktualnie przechowywanych w cache .. cache jest
zawsze 8^ bitowy

> Plyty na chipsecie HX byly przeznaczone do zastosowan zaawansowanych i
> nie spotkalem sie nigdy z wersja 256 kB. Co nie oznacza, ze ich nie
> bylo, jednak nic mi o nich nie wiadomo. I tyle.

na takiej wlasnie teraz siedze , mam takiego asusa tez w szafie spalonego ,
mial gniazdo na dodatkowy modol cache

> P.S. Proponuje EOT.

pcchips i wszystko jasne :P

Pozdrawiam.