Re: Plik "Win386.swp"

Autor: raku (raku.newsNO-SPAM_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 14:08:34 MET DST

tbg napisal(a):

> gwarancja jest na sprzet i system operacyjny oem, inne programy na wlasna
> odpowiedzialnosc :-)

a skąd taki serwisant wie, że problemy wywołuje jakiś inny program,
skoro on bez wnikania w szczegóły robi od razu format dysku ?????

może po 10 wizycie klienta w ciągu tygodnia do skołatanej główki
serwisanta dojdzie, że coś tu chyba jest nie tak i zacznie przyglądac
się sprzętowi/softowi...

juz nie raz znajomi odbierali komputer od takich serwisowych
"specjalistów", po czym dzwonili do mnie żebym im go naprawił...
...a ja nawet w serwisie nie pracuję...

przypomina mi sie taki kawał gdzieś wyczytany (na faktach):
dzwoni klient do helpdesku i mówi:
-"jak włączam komputer, to po pojawieniu się danych z biosu, ale przed
załadowaniem pulpity windowsa (98) pisze - bad command or file name,
system działa normalnie, ale jak usunąć ten napis?"
Odpowiedź serwisanta:
-"proszę załadować system w trybie poleceń, napisac format c:, po czym
włożyc płytę instalacyjną windowsa, zresetować komputer i zainstalować
system na nowo, nastepnie odtworzyć wsystkie dane z backupów..."

tak mają działac serwisy ??????????

jeśli tak, to LOL

--
raku