Baardzo stara plyta na VIA - problem ze startem kompa :(

Autor: CFR (cfr_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 13:59:46 MET DST

Hai!

Moze ktos mi podsunie rozwiazanie problemu, bo ja juz sie zmeczylem.
Stary komp z prockiem 166 MMX, 49 MB.
Sytauacja jest taka: odpalam kompa, startuje normalnie - sprawdza dyski,
FDD - ok. Dalej pojawia sie tabela i komp wisi. Start z jakiegokolwiek
urzadzenia (FDD, CD) odpada bo komp sie zbiesza zanim dojdzie do odczytu :/

Co proponujecie?

--
3.V-ta Sie!
i nie filozujta :))